Halaman

09 Jun 2011

My Shi Married!

Congrats My BFF Shila...sebab dah jadi isteri kepada Azmi pada 28 Mei 2011...semoga anda dan suami sentiasa di limpahi kebahagiaan di dunia dan akhirat...di murahkan rezeki...sentiasa menjadi isteri solehah...
lepas ni nak ke mana pun..kena minta izin suami okey...hahahah *kadang-kadang dah terbiasa...debush gak kuar kn..mcm aku...hahahah*

welkam 2 da club beb...kahkahkah...

to azmi :-sila jaga kawan baik saya ok...geran dah bertukar...wahahaha




chooooppppp...feeling2 dalam drama kan..hahahah




ni kipas lipas untuk shila
rekaan : wansha & dina... *lepas ni himpun duit..nak buka kedai gubah hantaran*




ni menjunjung la sireh...hahahah
rekaan : kak ita & wansha
tukang tolong : kak zue
tukang tengok : liza...hahahah




hantaran untuk hari tersebut




ni cupcake me tempah dekat scandal me... syamilia
klu korang berminat..korang tgk la blog dia ek..kol-kol dia ker
*mimi..komisen ai ok*


korang mesti tertanya-tanya kan..mana gambar aku...hareap maklum yer..gambo aku mmg x da...sebab x sempat amik..pengantin bz..pengantin lama pun bz...x sempat nak dok lelama....sob..sob..sob


1 ulasan:

Shela Abd Rohman berkata...

wakakak ! aku b aru tgk! hahah ! thanks beb ! ^_^