Halaman

11 Jun 2011

Berjimba-jumbu Bersama Suami

Haip-haips...jangan yellow yer....we ols bkn buat yang "bukan-bukan"...


we ols berjimba 2 bermaksud masak bersama-sama...sebab mak ayah x da...diorg g Ipoh & Johor..we ols berjimba-jimba la dalam umah macam hasben n wife yg lain...*mcm sorga..kahkahkah*


sebelum tuh...ari tuh g mkn Nasi Ayam Tat *ke Tat Nasi Ayam ek?* dengan kak ita, kak zue & liza..ok gak la..oder 4 minit..bedezupp sampai nasi..ayaq pun x berdezup cm tuh...hahahaha




kedai ni baru buka kat C-Mart Arau...sedap gak ahh..!



ayam dia ok la....sambal pun ok....







nasi dah sampai...walllah!






Ni plak citer berjimba ngan suami....dah suami balik teman isteri yang dok sorang kat umah sebab mak ayah g honeymun *nasib mak ayah x baca..mau kena siku kn*




we ols berdua g pasar malam..beli bahan2 nak masak..aku ni pk apa nk masak 2 hari sebelum suami datang *expert kan aku ni..hahahah*










sang suami tolong siang ikan...sang isteri masak udang kuning-kuning kat suami....*isteri mithali...agagaga*






sang isteri masak udang kuning...*serakah kan nafsu suami aku..dia sorang je mkn byk ni...mau perut x da 3 layer..kahkahkah*





ni plak aku masak hari kamis...telur masak lemak + ikan gorang *suami tolong goreng* + sambal belacan...yang 2 mampu masak dalam masa sejam...*klu rehat 4 jam..byk la msak..yang ado!*




yang ni plak ari jumaat..Butter Prawn *tak seropa butter pun aku tgk..hahahaha*






sayur campur




ikan goreng tepung...suami bancuh tepung...bini goreng...


suweetttt kan kitaorg..*jelir lidah sambil geleng kepala*

Tiada ulasan: