Halaman

12 Jun 2009

Saya MC!

knp saya MC...sah2 la saya demam...blogger-emoticon.blogspot.com

doktor klinik swasta dh beri MC 2 hari kepada saya 11 -12 Jun 2009....wahhhh...girang saya bila mendapat MC tersebot..blogger-emoticon.blogspot.com
knp saya girang...sb my B*s x bleh tnya knp saya cuti...dh mmg sah2 MC 2 cuti khas utk saya...lebih baik amik MC dari amik cuti rehat sb klu nk amik cuti rehat kna bagi alasan...ada ke ptt cm 2....x logik langsung..dh nama pong coti rehat..mesti la nk rehat..ska ati la nk cuti sb 2 cuti saya kn...blogger-emoticon.blogspot.com


tp dlm coti pong...ttp gak ada kol dr opis....(kak zue...saya x slhkn anda)...nk SKT la...nk yang 2 la..nk yang ni la..mcm2 nk..haiiyak!blogger-emoticon.blogspot.com


cuba la wat satu-satu keje dulu bagi abis...ni x..nk wat semua keje dlm 1 masa....logik la ckit...org lain lth ngan keje kamu B*s...ktaorg bkn robot nk wat smua keje....blogger-emoticon.blogspot.com

sb 2 la pengarah perli kamu B*s ari 2....x perlu keje smpai kul 7.00 pm...cma wat keje bagi konsisten je..bagi teratur...ni x...wat keje lain..pgl org ini..org itu msk bilik...bincang isu yang bkn nk segera...mcm mana keja nk siap maaa...saya sebagai PA anda berasa amat malu (walaupon pengarah perli kamu..tp saya tetap terasa sb saya blk kul 7.00 pm sb kamu) bila pengarah berkata demikian...saya berasa bangga bila pengarah berkata demikian kerana saya harap itu akan menyedarkan anda....tq pengarah...i lop u lah!blogger-emoticon.blogspot.com

saya tau senarai tugas saya yg nombor terakhir 2....Melakukan tugas yang diberi dari masa ke semasa....tapi agak2 la....time coti pong nk suh keje gak...itu hak saya sbg pekerja nk coti..ye x kawan2?(tlg setuju kwn2)blogger-emoticon.blogspot.com

tq 2 kak zue n kak ita sb ganti tmpat saya n mkn utk saya kmarin (i igt ye kak ita)..i lop u lah!blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

saya rasa nk blah je dari opis 2 senyap2, x thn sgt dh.....blogger-emoticon.blogspot.com

haaaa....kn saya dh ckp..ni br terima kol dari opis..tnya teks ucapan lak...adehhh la....ari 2 dh print, kamu ltk kat na B*s....aaaaaaaadussshhh!blogger-emoticon.blogspot.com

Tiada ulasan: