Halaman

02 Jun 2009

Menjawab tag Cik Eina!

pperrrrggghh....festime jwb tag....kna jwb ni..(apsal ler leh TERmelawat blogcik eina nih)blogger-emoticon.blogspot.com

klu x jwb wansha kna bisul gak ek...tanakkkkk.....blogger-emoticon.blogspot.com
  1. bekas kekasih saya adalah : erkk...x da....sb festime bercinta ngan cinta sekarang
  2. saya sedang mendengar : telefon berbunyi...ring...ring..ring
  3. mungkin saya patut : ckp...ada haiwan dlm bahaya...ada haiwan dlm bahaya
  4. saya suka : makan, duit, surf tenet..suka suki je ler...wahaha
  5. sahabat- sahabat saya : smua yg kwn ngan saya...
  6. saya x paham : knp saya relax ari nih..kah3
  7. saya kehilangan : topup saya sebulan yg lepas...blogger-emoticon.blogspot.com
  8. ramai yang berkata : saya kurus..(kah3...auta)blogger-emoticon.blogspot.com
  9. cinta itu adalah : universal
  10. di suatu tempat, seorang sedang : menjawab tag wat kali pertama
  11. saya akan cuba : jawab dengan 100% betol..kah3blogger-emoticon.blogspot.com
  12. ayat SELAMANYA membawa maksud : hingga akhir nyawa
  13. telefon bimbit saya : paling saya sayang selepas kuarga n pkwe saya..jeng3
  14. bila saya terjaga : saya tros tutop jam hp...n sambung tidoblogger-emoticon.blogspot.com
  15. saya paling meluat : bila orang mungkir janji, malas n ckp pandai
  16. haiwan yang paling comey saya pernah temui : hamster (bobo n cici)
  17. malam ini saya akan : basuh baju yg dh 2 hari x basuh..adehhhblogger-emoticon.blogspot.com
  18. ketika saya melihat cermin pada pagi ni : saya x nmpk apa...sb saya x on lampu dlm bilik time tuh lagik..tp syukur sy masih bernafas lagi ari nih..lalala
  19. saya btol2 ingin kn : BMW 5 siris...bleyblogger-emoticon.blogspot.com
  20. siapa yg anda ingin tag : saya nk cik syamilia, cik hanis, cik farah, puan zue..kah3blogger-emoticon.blogspot.com
yeyyyy...dh berjaya jwb...jd bisul x jadi dtgblogger-emoticon.blogspot.com

Tiada ulasan: