Halaman

08 Jun 2009

Apa yang saya buat bila di Langkawi

jeng..jeng..jeng.....lalalalalblogger-emoticon.blogspot.com

time 5.6.2009..penceramah telah membatal kelas sebelah siang kerana para peserta kuar untuk membuat penambahan inventori dan aset perolehan masing2...jadi saya pong telah melakukan aktiviti berikut....jeng3...

tq la Puan Habibahblogger-emoticon.blogspot.com



pergi amik duit....(sjer nk tunjuk purse baru..lalala)



tgk fes wayang..jam 2.00pm.



seken....tgk wayang lagik..3.45 pm...

ya...saya tgk wayang sensorg dan secara maraton...hak3..kecian kn sayablogger-emoticon.blogspot.com

selepas itu sayaaa...



g bli coklat..kah3......



ni kad mkn time kat sna...




amik je kad tersebot utk mkn..tapi..



saya mkn skali sahaja...nmpk sain tersebot...2 la time saya turun mkn...time lain x turun sb diet...(tipuuuu...sb saya mkn megi n burger time dlm bilik)..blogger-emoticon.blogspot.com

Tiada ulasan: