Halaman

09 Jun 2009

Menjawab tag Cik Mimi!

Anda rase anda HOT ?
Mmg hot giler ari ni....sb P******h tgh hot pagi nih...siap kna tazkirah lagik pagi nih... blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com

Upload photo kegemaraan anda


Mengape anda suke photo ini ?
sebab saya sedag bercinta..lalalalalalblogger-emoticon.blogspot.com

Bile kali terakhir anda makan pizza ?
bla ek...bln lepas gamaknya...2 pong org blanja..lalallala
blogger-emoticon.blogspot.com

Lagu terakhir yang anda dengar ?
lagu khatimah cinta dari kumpulan 6sense...time g shoping....
blogger-emoticon.blogspot.com

Ape yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
saya telah wat tanda nama utk buku log....utk kwn n bos saya (baiknya saya)blogger-emoticon.blogspot.com

dari name sendiri, anda suke di panggil dengan name ape ?
panggil wan...sb ramai pgl wan kn..tapi klu panggil adik pong ok what..kah3
blogger-emoticon.blogspot.com

Tag lagi enam orang
1.mimi
2. eina
3.kimmy
4.owei
5.cik farah
6. cik hanis


Sape no satu bagi anda ?
cik mimi ni kwn sebantal..eh...kwn sepoli saya dan kwn baik saya...dia ni mmg hepi go lucky la(ye ke ni)..wahahah...i lap u la cik mimi (mr halis..jgn marah..ni ciuman kwn2)
blogger-emoticon.blogspot.com

Orang no tige ade hubungan ngan sape ?
mesti la ngan husband dia (wahahaha..pecah rahsia)...ank dia sgt comel....otomen kn..kn..kn
blogger-emoticon.blogspot.com

Kate sesuatu berkenaan dengan no lima ?
dia kwn saya time poli....dia keje kat UMK....dia juga yg main mercun time poli smpai kna denda..ye x?
blogger-emoticon.blogspot.com

No empat ?
mummy yg tgh tgu baby comel dia lahir....mesti x sabar kn
blogger-emoticon.blogspot.com

Siape orang no dua ?
dia kwn virtual saya pada mulanya...tp kmi dh berjumpa...dia sgt ska froggie..kih3blogger-emoticon.blogspot.com



Bagi pesanan kepada orang no enam ?
hanis....my fren oso..keje kementerian yang sama....dia PA kpd Tuan Haji Zahari...kih3......ur bos very baik aaa...
blogger-emoticon.blogspot.com


kepada cik mimi yg telah jawab tag ni...x yah la jwb...kah3...

sebenarnya....msa saya tag ni...mood saya x stabil

Tiada ulasan: