Halaman

23 Mei 2009

Showtime!

waahhh...cm artis lak kn ayat tuh......blogger-emoticon.blogspot.com

mlm esk ada show gamelan....waaahhhhh....xcited ler....festime nk wat show.....blogger-emoticon.blogspot.com

(show ni tiada bayaran ye utk maklum pembaca berita...eh..pembaca blogger...sb wat ngan ikhlas <----auta....kah3....sb jabatan pnya show kn..waaaaaa)blogger-emoticon.blogspot.com

saya cuma nak gtau...saya seorang Personal Asisstant / Pembantu Tadbir (Steno) dan bukan artis ye....blogger-emoticon.blogspot.com

klu nk tau apa itu PA...tgk kat blog kawan baik saya ni..... Cik Syamilia blogger-emoticon.blogspot.com

sy dh mls nk tulis gtau mende apa PA tuh.....(mimi...ai tolong pomot yu pnya blog....) <-----ada motif nihblogger-emoticon.blogspot.com


hari ni saya kna g opis...(ooohhhh tidakkkk...time cuti kna g opisss....)blogger-emoticon.blogspot.com


x da mende la nk tulis lagik....c u ols lagik yer...daaablogger-emoticon.blogspot.com


tp saya rindu lak kat spupu saya nih...(x jadik ucp bye la)

yg baju kaler itam 2 bkn sepupu saya yer...tp adik saya (dia TERmenyibuk lak dlm gamba)..lalalalal

nk berkenalan...sila antar borang berserta duit RM50...blogger-emoticon.blogspot.com


eeemmmm...heeemmmmmm....daaa...


2 ulasan:

Ejoy berkata...

wan sah, slmt buat show. jgn plak nebes atas stage (motif dok kat barisan blkg skali ada hati nak pose2 nebes?). kabarnye, kalo nak bunyik lagik kuat & lebih bersemangat, guna hammer yg besi tu. matilaaaa jahanam gemalan tuh. :))

wansha berkata...

hik3....ejoyyyy...miss u lah...kih3...ai x kesah....sb ai mmg ska pose lebih2 nih...mak ai ckp la kn....klu nk lagi kuat, buang je ke laut..kih3...