Halaman

21 Mei 2009

Berat Badan

saya telah mengalami tumbesaran berat badan yg medadak semenjak 4 menjak nih...blogger-emoticon.blogspot.com

sb asik mkn je...waaaaa....saya nk trn kn berat badannnnnblogger-emoticon.blogspot.com

may b sb anjakan paradigma usus dlm bdn saya agk tidak stabil...cacing plak berkeliaran kn...huuuwaa....prt asik bergamelan jerblogger-emoticon.blogspot.com ....minta mknanblogger-emoticon.blogspot.com

mungkin sb saya ------->blogger-emoticon.blogspot.com...saya mkn byk..ye x....

nk g bersenam agk byk keja (ayt auta nih...sb mls)blogger-emoticon.blogspot.com

apa raaa...dh le keje ngan kesihatan...tp terlebey sihat...terlebey sudablogger-emoticon.blogspot.com

kepada kak ita..jika bc entri ini...sila bernada dengan nada ini..eemmmm hemmmmblogger-emoticon.blogspot.com

Tiada ulasan: