Halaman

27 Mei 2009

Saya Bizi!

waaahh...statement tuh cm saya ni bos kn..kn..kn...(erk..motif nk jadik bos ler tuh)

anda caya statement tuh.....haaaa...caya....tq...tq...tq...saya mmg bz...btl x tipu kn bos..tlg jawab bos....blogger-emoticon.blogspot.com..

saya teramat bizi smpai nk ym pong x leh...erk..alamak....pecah rahsia den....blogger-emoticon.blogspot.com

bln Mei hingga Julai..amat la bizi....senarai tugas saya ni dh sama ngan senarai tugas pengarah...kah3...auta jerblogger-emoticon.blogspot.com

byk betol bos saya suh saya wat...g meeting ngan hotel la, g tempah hotel la, wat surat dia la( klu dia draf x per...ni kna pk ayt sendirik)..masak den...blogger-emoticon.blogspot.com...tp dh tugas PA..ye x..tp mmg saya seorg yang rajinblogger-emoticon.blogspot.com <----ni fakta...x caya tnya saya sendirik..kah3 pastu kn..bilik dia asik ada org jer nk jmpa....saya x dn nk jmpa dia.....nyampah tau..saya majuk ngan bosss...huuuwaaablogger-emoticon.blogspot.com

klu korg singgah opis saya...anda akan berada dlm taman sb opis saya ialah tema opis dalam taman...yeeeyyyyblogger-emoticon.blogspot.com

tp keadaan saya mmg letih...waah...x larat sesgt...29-31 mei g kursus, 4-6 jun kursus..blogger-emoticon.blogspot.com

tgh2 bizi n letih...saya TERpikir nk wat bisnes mlalui blog..ok x idea sayablogger-emoticon.blogspot.com

tp saya nk niaga apa ek...anda boleh bagi cadangan...sila cadangkan idea bernas anda...bleh?blogger-emoticon.blogspot.com

saya x larat nk taip n pikir dh...daaa...jmpa lagi...c ublogger-emoticon.blogspot.com

Tiada ulasan: