Halaman

25 Mei 2009

Show - Episode 3 (last episode)

last episode ni sure ada klimaks kn..hak3....blogger-emoticon.blogspot.com

ekceli..time main saya x smpt nk amik gambo..ye la..nk amik cm na...saya yg main gamelan..klu saya amik gambao...sure saya x main kn..kn..kn...hik3



ni time dh abis ketok2...ni gong yer...bkn gong li..kah3




ni la saron saya...(see..see..see...x nmpk gemok kn...lalalala)




ni la gambang....bkn gampang yer...hak3...




ni bonang...bkn biso bonar...kah3...



ni kenong yer...bkn buah kedondong...(erkk...saya x buat iklan gg di sini)




taraaaa...ini lah kumpullaaaaaannnn...er...er...er...lagik skali...nama blm di pikirkn..lalalalablogger-emoticon.blogspot.com


siap la suda persembahan kami mlm tuh dgn jayanya..blogger-emoticon.blogspot.com

Tiada ulasan: