Halaman

18 Ogos 2009

Sardin Betoi!

tgk tmpt keje saya...cm tin sardin kn...ngeh3..(bos...bg sy bilik Kaunselor 2 yer..larikkk!)
tgk...sempit kn tmpat saya nih...printer je besa gedabak....huwaaa....
(x per...yg penting saya rajin...sila setuju)
ni la tmpat saya yg sebelah bilik bos yang ada kusyen mhl tuh...(erk...mhl ker)
dh lagik..(sila abaikn semak samun di bawah meja ye penonton)
dan saya dpt PC baru..hahahah...cm tv je skrin dia....(jgn jeles) <-- tq bos
dan ini saya...
(ni cara pemakaian mask yg betul yer...yg kaler kat luar, yang puteh kat dalam)
saja jer tnjuk tmpt keje saya...heheheheh..selamat menonton..lalalalal....tempat yang agak kemas dari dulu..ngeeee

2 ulasan:

kimmy berkata...

wei..kalau bos lalu lalang blkg kamu, leh ler dia skodeng kamu ber tenet dengan khusyuk nya ye..

bawah meja tu kasi lapangkan dada skit, mcm mana nk tido bulan2 pose nih?

wansha berkata...

kim : opkos la ai pandai kaber "kerajinan" ai kat opis....wahaha

err...semak samun tuh cuma kaber2 jer tmpt tido aku...hahahaa