Halaman

01 Ogos 2009

Malas Nak Heran

erkk...motif...motif...motif tajuk kat atas...blogger-emoticon.blogspot.com

kepada eazy, eina, syamilia, ixca n dura...tq ler test komen korg yer...bak ayat mimi taip tuh...x per...apa2 komen cik wansha tapis dulu...alaaaa...cm tapis kopi jer...
(keh3...sdp kn mnum kopi cecah biskot lutot...<----bak kata pakutekandas (Mr. G..wa pinjam watak cerpen lu..jgn marah yer...wahaha)blogger-emoticon.blogspot.com

so malas dh saya nk heran2 ngan setting komen2 saya...tp knp diorg ckp cm susah je nk komen ek...jeng3...nnt le saya checkmate blk...(haiiyaaa...2 la...x reti nk blogging...nk gak blogging..kn dh sentap bla komen ssh nk apporve...)blogger-emoticon.blogspot.com


to cik mimi...klu anda terbaca...

(mmg nk suh baca pon)...sila terangkn kepada saya kenapa komen2 kwn2 terchenta saya sekalian ssh nk publish...

blogger-emoticon.blogspot.com

i lop u la mimi....blogger-emoticon.blogspot.com

(Mr Halis, jgn jeles...saya ucap sayang sbg kawan....saya tau dia akan jd milik kamo)

saya bla lg nk jd milik my ehem2blogger-emoticon.blogspot.com

(cpt la yang...dtg minang...pastu nikah..makkkk aiiii....gataiii.....)

4 ulasan:

DurratulAin berkata...

x yah heran2 wan hehe
tue la da bnyk kali nak komen tp ms xlps tp skrg ok da tip top hahah
wan i tau np ngan bln okt..opsss hehehe

kimmy berkata...

test komen

Syamilia berkata...

huhu...sy dh bace...
cmni la wan...bkn susah nk publish sbnrnya...kdg2 setting tu lari skit..(cewah, ckp mcm pro)

la ni wan buat mcm ai kata tu yer...setting... pastu amik yg mcm ai tu yer...bila nk komen, kuar window baru...ok

ohbintang berkata...

hehe..tumpang gelak jela :p