Halaman

07 Ogos 2009

Apa Kes Nih!

Semat x tajuk saya...wahaha....ekceli x da menda sgt pong...saja wat gempaq ckit kn....blogger-emoticon.blogspot.com

saya nk tunjuk gambo nih.....tgk..ye...tgk tau....tgk gakblogger-emoticon.blogspot.com...(da mraban da)

(saya curi2 amik gambo nih)

korang tgk le bebtl gambo nih..apa yg pelik...blogger-emoticon.blogspot.com

ni saya amik gambo kat moto ank2 buah pak menakan saya....tau apa pak menakan?..pak sedara daa....(pak menakan saya seorg kontraktor wiyering...ank2 buah dia mmg wiyer ler dr segi kekreatifan diorg nih...wahaahah)..i'm sori la cik chamblogger-emoticon.blogspot.com...(cik cham saya mmg ensem...tp dh kawin...thn ni dia blm kawin kawin la...hak3)
ank buah pak menakan saya ni....ada gak yg ensemblogger-emoticon.blogspot.com...(saya blm dpt takel..anda kasi chan kat saya dulu takel diorg...pastu br anda takel yer...hik3)
my ehem2...sori yer....ai terGatal ckit...wahahah..tp ai ttp lop yublogger-emoticon.blogspot.com


to cik mimi n mr halis...Selamat Bertunang ye Besok...saya x dpt hadir sb ada hal...saya doakan anda kekal bersama hingga akhir hayat..Amin!
(lepas saya plak...mimi dtg yer..hik3)
blogger-emoticon.blogspot.com
notacikwansha : entry ni x da menda...sja nk update je...lalalalalblogger-emoticon.blogspot.com

Tiada ulasan: