Halaman

18 Ogos 2009

Kursus Again!

nyeh...nyeh...nyeh....saya kn ada Kursus Pengurusan Sumber Manusia, Hotel Seri Malaysia, Sungai Petani, Kedah...(tuuu diaa....panjang intro) pada 14-16 Ogos 2009..


opkos le saya hepi sb dpt jmpa my ehem2 dan otomatik keta saya akn jadi bersih dari segala habuk n calar balar akibat bergaduh ngan kucing (erk..keta gaduh ngan kuceng)...girang...girang...girang....

saya pergi kursus ni la yer..

uiksss...garang giler kak ita...what look-look katanya...wahahah...redha je ai ltk gmbar nih..
ngeh3...di tepi kolam ikan albino katanya (gumuk daa)..
(perasan x..setiap kali kursus saya pkai baju ni...sb sng nk macing ngan tudung yg x yah iron..mls pnya ppuan, bkn mls...x rajin jer..lalalal)


titian silaturahim...ye la...klu x da titi...nk berdiri cm na kn....hak3...

bertengek...ni la kaedah bertengek plg bernas..hak3

1 ulasan:

Syamilia berkata...

gambo dgn ehem2 xletak pon...huhu