Halaman

20 Disember 2011

Situasi Di Stesen Minyak

ekceli menda ni berlaku banyak kali dah kat stesen minyak...

tp geram time hari Ahad hari tu la...time drive balik Perlis dari Sungai Petani..

perrghh..memang hangin la....

stesen minyak kat Gurun tuh ramai orang..ye la, cuti sekolah la kan...ada g minang, ada g nikah, ada g bercuti bersama anak-anak kan...best kan dapat bercuti...eh...eh...lari topik...time aku nak isi minyak tuh...ada la 2 biji keta kat 2 biji pam tuh (pam yg jenis sebaris ada 2 bijik tuh)...ok fine aku tunggu turn la...diorg byr duit diorg utk boh minyak kan...kalau aku bayar duit minyak diorg, memang aku redah je...muahahahah...

mamat depan kepada depan keta aku (paham x?) ni dah siap isi minyak bagai, bleh plak dia wat slow tutop tempat boh minyak, jalan setapak amik masa 2 minit, pastu setapak lagi, setapak lagi lebih kurang 10 tapak baru nak buka pintu kereta..nak masuk kereta 5 minit..nak start enjin 10 minit..korang kira la brapa minit dah dia bazir kan masa aku ngan kereta belakang dia yang dah siap isi minyak tunggu nak keluar je, tapi tak boleh keluar sb tunggu kereta dia keluar dulu...tapi mamat ni boleh plak dok usha-usha menda ntah...bajet retis sangat la tuh *x ensem pun..laki akak lagi ensem & ohsem*, pastu bajet dia sorang bayar cukai jalan raya...ikt aku mau je aku lempang 3 kali *3 kali baru cukop syarat...wahaahaha*


-sekian luahan yang hampir tarikh luput baru nak cerita-

Tiada ulasan: