Halaman

29 Ogos 2010

TAG....bkn Jenama T.A.G yer...

Ni saya menjawab tag cik ixca yer... ( ekceli br blogwalk kat blog2..kuang)


Adakah Anda HOT?!!
yup..mmg Hot..Hot..Hot...sb 2 saya mkn ais viennetta untuk sejuk kn diri.. (motif nk gtau mkn ais yg mahal tuh..hahah)


Upload gambar kegemaran anda
opkos..opkos la gambar ni..ai looikkkee!
romantika kn..kn...kn (sila angguk ok)
cerita pasal gambar
ekceli...x tau nk citer...x bajet pong gambar jd seromantik begini...sendiri amik ok...set2 masa kat kamera..pastu klik..hasilnya sungguh mables..like 44 juta kali ok...
bila kali terakhir anda mkn pizza
baru kemarin (28.8.2010)..sb MIL ai velanja ok..baik kn MIL ai..sentap la sapa bc nih...hahaha..
lagu terakhir anda dengar
lagu kat blog cik ixca la...byk sgt dgr..lagu taylor switf..(bkn keta ok..org ok...kuang3)
apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
tgh meniarap atas katil...sambil jeling2 tgk Jangan Tido Lagi... (seksi nora danish..hot mummy gitu)sambil juga tunggu sang suami balik dari tgk bola.. (ye..saya dirumah suami sampai selasa..itu pong nk gtau)
selain nama sendiri anda di panggil nama apa
apa korng nk pgl...Lisa Surhani pong bleh..kah3..
tag 8 lagi orang
saya x ramai sgt kwn blog..tp kawan2 yang free..tlg la jwb..sb saya nk tgk yer...lpas jwb..lapor pada saya (hengat ko penting sgt ke nk lapor2 bagai..baik diorg wat biskut raya..hahah)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

baikk Lynda akan mulakan. macam menarik je nih. hehe

wansha berkata...

jawab2..nnt nk semak yer...hihihhi