Halaman

30 Ogos 2010

Preggy!

relaks-relaks...jgn gelojoh tekan mouse tuh..kang mampos mouse...hahaha...saya belum mengandung ok ( tp klu time wat entry ni saya preggy..Alhamdulillah!) ...saya memang nak sangat mengandung dan memberi zuriat dari benih cinta saya & suami...tp masih belum ada tanda-tanda..saya berharap sangat.. saya mengandung cepat..Amin!
(penat...rehat jap...byk nak taip nih...kuang3)
dulu sblm kawin...
saya ada ckp kat suami saya nk lpas 2 bln kawin..saya nk mengandung terus (gatai sungguh..blm kawin dh cita hal preggy..hahah) ...tp dh 6 bln...blm ada isi...tak pa...saya sedang berusaha...saya nak mengandung sesangat...bila bli UPT untuk test...hasil sunggoh mengecewakan...mungkin 4JJI dah atur segalanya kn...may b saya akan mengandung anak kembar ( pulon la saya nih..hahaha)...
(rehat lagik..maklum la...posa month kn..kn..kn)
saya suka tgk kwn2 saya preggy...shomel sangat korang..tahniah ya korang...doakan saya untuk menjadi seperti anda..mempunyai anak dan sebuah keluarga yang bahagia...mak saya pun dh suruh sy pergi minta ubat ka apa ka...sb dia nk cucu cpt la 2 kn (x pa..mak pencen awl ckit bila ada cucu yer..hahaha)...sb juga, dia tkt jd mcm dia..mengandung luar rahim (mohon la dijauhi dari mengandung luar rahim)..kalau x, adik saya 3 orang...ni hanya sorang dan kami hanya 2 beradik...bila saya x da..adik ada..itu time dulu...tp bila adik sambung belajar, bila saya x da (balik SP) tinggal mak & ayah saya saja..tentu la sunyi...saya kalau boleh nk ank ramai..4-5 orang ke kn...hahaha...
(rehat lagik...naik keras jari dh nih)
saya juga x nk org cakap saya ni x leh mengandung...sb 2 sy nak mengandung...tp kawan2 dan bos selalu berpesan.."x pa wan, relax dulu, jgn stress2..lagi stress lg lambat lekat"...sy rasa saya x stress..tp may b sb terlalu memikirkan sangat kot kn...bkn apa umo sy dh 24 thn kn...kata nk ank ramai kna branak time umo2 cm ni la...ngeh3...x pa..lpas ni kta relax2..tenang2 kn diri...org lain pong ada lg lama kawin..blm dpt ank kn...
KAWAN-KAWAN, DOAKAN SAYA CEPAT MENGANDUNG YER..AMIN!






comel la budak nih....comolot cikit!


ba ba ba..cak!



seronok dapat bersentuhan dengan zuriat sendiri



cantik bila nampak wanita mengandung




bila dah mengandung...dpt la lengkap kan famili kn...

6 ulasan:

Syamilia berkata...

semoga cpt beranak syg...huhu

armouris berkata...

info tentang mengandung luar rahim di SIHAT SELALU - Mengandung di Luar Rahim

Hazzy Ishak berkata...

InsyaAllah kak mimi. kalau ada rezeki tu tak kemana.

wansha berkata...

mimi : Amin..tq dear

armouris : tq 4 da info...

hazzy : doakan kak wansha n kak mimi yer

Lynda.CG berkata...

semoga cepat2 dpt baby ye wansha. lelaki ke pompuan x kesah janji sehat. aminnnn :)

wansha berkata...

lynda tq so much sis..Amin!