Halaman

18 Ogos 2014

Review Filem :- Into The Storm


Into The Storm (89 minit)..memula ingat ribut biasa ja..sekali tornado la..ekekeke..
sapa yang pernah tgk chanel Astro yang ada dok hambat a.k.a kejar puting beliung tu, memang lebih kurang macam tu la cerita dia..kisah realiti mengejar puting beliung a.k.a tornado..
untuk 30 minit pertama, agak bosan bagi chek...sebab takdak aksi sangat..
tapi lepas tu, bila tornado melanda..baru haru..rasa macam diri sendiri plak yang dok lari dari tornado tu..ekekeke..
cerita ni ada la jugak slot percintaan, kekeluargaan dan persahabatan...kagum aku tengok tornado dalam ni..besaqq oiiii...sekali dia putaq..terpelanting tau, tu tak tgk tornado bergabung lagi..sekali bergabung, hancoq baq hang..huuuu
cerita ni lebih kepada rakaman sendiri pelakon..camna nk cakap ek..haa..mcm cerita Higlands Tower tu..yang depa p rakam sendiri tu..*paham dak?*

Nora kasi 2.8/5 bintang ajorr...

1 ulasan:

Shela Abdrohman berkata...

aku ingatkan best. ang bg 2 bintang.. tak pa lahhh ! tengok cita lennnn . NEXT !!