Halaman

18 Ogos 2011

Al-Fatihah Nur Adiana Zainal

semasa saya on FB tadik *lebeh kurang jam 5.15* saya terbaca satu status di FB..
status yang sangat mengejutkan saya...saya tak percaya itu dia...
status FB kawan dia menyatakan beliau sudah meninggal dunia kemarin...17 Ogos 2011, hari Nuzul Al- Quran...saya masih tidak percaya, saya cari la status kawan dia yang lain, saya berharap mungkin orang lain...tapi MEMANG dia...walaupun saya belum pernah bertemu muka dengan dia..
kami hanya kawam alam maya di FB, tapi saya sangat senang dengan dia, dia sudah macam kawan lama..sangat baik, ramah, tabah dan pemurah...
saya rasa dia baru saja post pelbagai tazkirah dalam wall dia minggu lepas..
tapi tak sangka itu petanda dia akan pergi meninggalkan alam fana di bulan yang mulia ini...saya sangat sebak....
kepada mummy sarah & kak suzy, sabar banyak2...arwah tentu tak nak tgk akak berdua bersedih..
dia pergi dulu supaya akak berdua dan kita semua dapat berdoa untuk arwah supaya tenang di alam sana...
sungguh mood saya sangat down dari tadi sampai sekarang, sebab saya macam tak percaya lagi...
untuk ARWAH NUR ADIANA ZAINAL, semoga roh Dya tenang dan aman di sana..
kami sentiasa doakan dia....AL- Fatihah

Tiada ulasan: