Halaman

30 Mac 2011

Again In March 2011

Update belog secara speed (mata tgk luar pantau ayaq naik)
Kemarin 29 Mac 2011 - sesetengah tempat di Perlis sudah naik ayaq...jalan yang selalu saya lalu sudah naik ayaq & tidak boleh lalu dah..
Hari Ini 30 Mac 2011 - tengok luar, bila bangun pagi...depan rumah dah macam pulau dah..
setelah beberapa bulan banjir kering...datang lagi banjir...mungkin ni dugaan DIA nak kasi untuk hamba DIA...DIA tau hamba dia boleh tempuhi dugaan DIA bagi dengan redha DIA..
DIA bagi peringatan kepada hamba DIA supaya sentiasa beribadat kepada-NYA..

(cewahh...mcm forum perdana plak..kahkahkah)

saya malas nak citer byk2...mari tgk gambo ye kawan-kawan..kang lagi saya merapu kang...sedar basah kang kaki saya..kahkahkah...







nampak mendung jer..ni pagi tadi ni...sekarang dah hujan dh....haishhhh!




rumah mak sedara saya dah masuk ayaq dh...





abis munga-munga yang direnovate oleh mak dan mak sedara saya



bunga ni belakang rumah saya...bukan tepi sungai ok...hihihihi




ni umah tok sedara saya...





nampak..hujan dh turun dh...




lebat plak tuh...haishhh!



-SEKIAN-

Tiada ulasan: