Halaman

19 November 2010

Kami Kembali!

Ahaks..kami kembali ke Ladang Anggur di Tasik Beris, Sik Kedah...kali ni bawa MIL & anak sedara plak kn...hahahah...sebab MIL tringin sangat nak g tgk..we ols decided bw la kn..lg pun we ols g ari sabtu..ari cuti kn..tp x la ramai sangat...tp mmg best....g time ni anggur kaler hitam x da lagi..bulan 12 baru ada..so bulan 12 nanti we ols nk g satu famili sebelah husband...xcited dowh nk mkn anggur hitam sebab dh lama tringin...lalalal..mls nk taip lg dah...tgk gambo je la yer yu ols!...



cantik kan permandangan..like drawing jer.



husband, me, MIL & Amanina..




me kegersangan ok tgk anggur ni...masuk dalam ni x leh petik..nanti buah cepat rosak!




MIL, my husband & Amanina



Me n MIL....



tgk..buah belum masak...bln 12 baru msk...



org kat blakang tgh dgr penerangan dari penjaga ladang



MIL tgh tgk2 buah...kih3




heaven of grapes ok!


amanina xcited nk petik buah..kih3



ckit lagi me nk terantuk ngan buah tuh..!



banyak kn..!



xcited la me tgk buah ni!



ni motif sembunyi badan..hahahah


tgh nk mkn buah...

2 ulasan:

Lynda.CG berkata...

cmne lah wansha ni leh jmpa tpt best2 cenggini kt kedah? me slalu g kedah x tpt nk jln balik2 g alor star mall :(

wansha berkata...

lynda : wansha pun main redah je ngan hubby...tmpt ni kat sik..jauh ckit la dr alor star...try la g..mmg cantik!