Halaman

06 November 2009

Suatu Malam Di Kala Bln Tak Terang

saja amik gambo ni...time je kuar berkumpul..mkn malam di kuala perlis!
(sori...gambo x kualiti...sb amik ngan kamera hp yg x canggih)
sja makan selepas berpenat berlelah menbuat majlis saya jadi meriah..
tq n luv u ols so much!
mak saya, mak ngah saya, mak long saya (mereka hanya 3 beradik jer)
tok saya, ayah saya dan tok sedara saya

mak su saya..
(masih single lagik...nk bkenalan...ngorat la ank sedara dia dulu..hahah)


ni time dh sudah makan....bbbuurrrppp!
buuurrppppp!alhamdulillah...hik3

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lynda tau tempat ni!! heheheh [kenyit mata] .. tpt fav ni kalo nk mkn seafood kan..kan..

wansha berkata...

ngeh3..(kenyit mata gak)...tempat ni mmg femes n fav famili wansha...kedai mkn sma nama ngan lynda...hik3