Halaman

17 Oktober 2009

Masa Jawab Soklan!

ohohhoho..lma giler nk jawab tag eazy n mimi
(dua org nih dh jadik tunangan org...me?tgh menunggu masa..lalalal)


soklan2 nyer...:-
1. sila cari gambar terbaru kesemua ahli keluarga.
2. susun mereka mengikut urutan.
3. letaklah apa sahaja caption di bawah gambar itu.
4. karang cerita pendek apa yang menarik tentang keluarga kamu.
5. selepas itu, senyum dan lihat wajah mereka semua!!!. ada persamaan??


Encik Hamdin Bin Daud (49 thn)

kawin dengan


Puan Sharifah Maznah Syed Mahmad (49 thn)


so jadi cm ni .....my beloved parents! (gambar raya thn lepas)


dah tu...dapat la yg ni ..ank2 yang gedik ska bergambar..ngeh3


anak sulong bernama Cik Wan Nur Shafina Bt Encik Hamdin
(seorg yang lemah lembut,sopan santun, baik hati...Perasan!)
anak bongsu bernama Cik Wan Nur Karmila Bt Encik Hamdin..thn ni amik SPM..Gud Luck!


(to eazy n mimi...sori..x da gamba baru...me amik gambo yg ada jer...ngeh3)
Saya mempunyai sebuah keluarga yang bahagia..keluarga yang sangat saya sayangi...dalam keluarga saya hanya 4 org (x lma lagi jd 5 orang)..mak n ayah saya ada 2 org ank je..iaitu saya n adik saya...saya sama bln lahir ngan ayah saya..iaitu bln September...ayah saya keje n mak saya keje....saya sayang keluarga saya!...persamaan ek..opkos ler...dh darah daging kan..hak3..rmai ckp..mka saya ikt mak saya.....lalalall...e2 jer...nk tau lbh..tnya sendirik..hahahaha
blogger-emoticon.blogspot.com


org yang saya nk tag (kna jawab..klu x..saya geget anda..hahah) :
kimmy
lynda
eina
miss sya
sapa yg tgk blog saya..

Tiada ulasan: