Halaman

13 September 2009

Misi Tart Nenas

Misi : Penghasilan Tart Nenas
Lokasi : Rumah kaler pink yang didiami 4 beranak
Masa : 11.00 am - 1.30 pm
Tarikh : 13.09.2009
Yang terlibat : mak (ketua misi), saya dan adik
(apa yang penting, kejesama!)
Misi berjaya dan telah menghasilkan 100 ++ biji tart nenas
(mmg sadis wat tart nenas nih)
blogger-emoticon.blogspot.com



Jem nenas yang sedap...menanti untuk di uli


jem nenas yang telah di uli untuk kesenangan kegulungan tart tersebut

taraaa...cantik kn jem yang saya uli nih


kulit utk jem nenas tadik n blusher utk tart nenas supaya cun mcm saya..ngeh3


hohoho....tgk...dh siap di gulung dh oleh mak saya dan di touch-up oleh adik saya

satu dulang telah siap di uli dan touch-up dan sedia utk dibakar


misi sedang berada dalam ketukar utk pembakaran


misi selesai dari kaedah pembakaran dan sedia utk di makan..ehh...di letak dalam bekas
blogger-emoticon.blogspot.com

misi sedang disusun oleh ketua misi..kenapa ketua misi wat..klu ank2 buah diaa wat..mmg x da la dlm bekas tuh...dalam mulot gamaknya..ngeh3
(sb ank2 buah x pose..bersebab yer)

misi disusun atur lagi


taraaa...misi selesai dan dibiarkan sejuk utk diletak di tempat rahsia agr tidak di jumpai oleh musuh..hahahah


Sekian saja laporan...Mision Complete!

blogger-emoticon.blogspot.com

Tiada ulasan: